Garnglede

Garnglede
Denne korga er ikkje mi, men svært inspirerande

lørdag 28. mars 2015

Lindavri på Arne&Carlos

Klarer som vanleg ikkje være heilt tru mot oppskrifta.   Da boka til A&C "Strikk fra Setesdal", kom meg i hende---  så, likte eg godt den kvite genseren med mønster  nederst.  Eg har berre strikka den i garnet Lima, frå Drops (str. M), brukt raglan og ikkje høg hals.  Og har eg pynta armane med mansjettar og knappar.  Genseren er litt owersize, og er nok god og lun.    Kutta også ut nokre rader ifrå mønsteret, var redd eg ikkje ville få nok av den sjøgrønne fargen(Petrol)-  og da trong ikkje bli så høg. 

4 kommentarer:

  1. Wow! Så lekkert Linda :) en skikkelig sneisen genser, med både tradisjonsmønster og fancy vri med den fine detaljen nede på ermet, du er en tusenkunstner du altså Linda :) Flott!! Kommer til å få beundrende blikk :)

    SvarSlett
  2. Kjempeflott genser med fine detaljer, du er ein racer med pinnane!

    SvarSlett
  3. Flott genser. Likte de blå markeringene rundt halsåpningen. Har du strikket en omgang lus her?

    SvarSlett
    Svar
    1. Heisann, såg ikkje spørsmålet ditt før nå ----- ja, det er lus rundt halsen.

      Slett