Garnglede

Garnglede
Denne korga er ikkje mi, men svært inspirerande

torsdag 14. mai 2015

Hekla sixpence

Berre måtte kjøpe det nye oppskriftsheftet til "Klumpelumpen"  !!  Det var nok oppskrifta på denne barske gutelua som lokka mest.  Men, sant skal skrives -  eg likte alle mønstra i heftet.  Det er verdt 150 kr - når det kan fenge ei med boksar, hyller og permar full av strikkemønstrar!!!!

Coop Extra, har og eit godt tilbod for tida--  boka Selbustrikk til kr 199,-     Eg kan ikkje tenkje for mykje på forlaget sitt tap, men heller glede meg over fullspekka bok av skatta oppskrifter frå Selbu.

Garnet eg har brukt er blanda ull/acryl.   Tenker eg skal finna bomull/lin til neste sixpence - for desse blir det nok hekla fleire av.  

1 kommentar:

  1. Så tøff sixpence du har hekla! Og du har gjort eit kupp på billige og kjekke bøker!

    SvarSlett