Garnglede

Garnglede
Denne korga er ikkje mi, men svært inspirerande

mandag 20. juli 2015

"Koselig genser"

I Norsk Ukeblad 37/14 --- tok eg vare på denna oppskrifta som er henta frå boka Strikk med raske pinner.   Og kjapt gjekk det igrunn - hadde eg berre sluppe venta på garn frå Danmark.  Men, så bør eg då absolutt være glad, for garnet hadde akkurat same fargeparti

 Kutta ut nokre av fargane, då det var litt vanskeleg å finna nokon fleire som matcha turkis/mintgrøn.
Men, er faktisk ganske fornøgd med slik da vart med brunt, sjøgrønt og beige til.   Sjøgrøne perler frå Du store alpakka ---  var i mine gjemmer --- og passa perfekt til genseren.
strikka på 4,5 mm pinne
 Garnet Lima frå Hjertegarn, er mest brukt, men den beige fargen er frå Dropsgarn/ Nepal.
I drivhuset står nå ho Pelargonia på sitt vakraste!  Veit ikkje om det er denna eller roser som tiltale meg mest??   Dei likar ikkje regn, så difor er veksthus ideelt i vårt vestlandsvær.  

2 kommentarer:

  1. Så fin genser! Synes du har løst fargesammensetningen i rundfellingen veldig fint. Det ble gode farger sammen :)

    SvarSlett