Garnglede

Garnglede
Denne korga er ikkje mi, men svært inspirerande

tirsdag 10. februar 2015

Alle fuglar.....

Små og lubne dei blei!  Rigmor, minna meg på at eg hadde ein plan med å strikka fuglar etter Alan Dart's oppskrift i Simply Knitting ( mars 2013)

Eg var så heldig å få noko soppfarga garn frå ei dame i Sverige.  Mesteparten av fargane passa så godt til fuglane.   Måtte spe på med litt finull garn frå Rauma.     Alan Dart, har ikkje tova sine fuglar. Dei er strikka i mest acryl garn.   Mine tankar gjekk på at viss eg kunne tove dei, så ville inntrykket bli mjukare og kansje i meir orginal format.     Det blei litt prøving og feiling.   Måtte lage egen halesvans og kutta ut lange føtter.   Dei gjer seg best "fykande", etter snora si.  
Før toving og montering.   Fekk andre halesvansar enn dei eg har laga til her.

Nydelege fargeprøvar frå Sverige.   (soppfarga garn)

Dompapp, Blåmeis/kjøttmeis og Rødstrupa - gleder seg til våren.

Sokkane vart ferdige før helga- fekk kontroll på at stripene fløkta i fargane.

Hekla hengekorg etter bekkebjarnol's design.  Holdt med ein spole, Traphilo yarn,  til denna. 

5 kommentarer:

  1. Linda, du Linda :) så mye fint! De fuglene er jo helt bedårende, sukk, blir for plundrete for meg dette, men-men..... De strømpene, de var skikkelig fine :) er dette ett nøste som er flerfarget eller har du satt sammen farver selv? Mm, disse likte jeg særdeles.... praktisk bag til garn har du også fiksa, som jeg sier du er en bildekunstner :) koselig blogg Linda

    SvarSlett
    Svar
    1. Takker! Sokkene er strikka i Regia's stripemania (bilde av nøsta i forrige blogg)

      Slett
  2. Nydelege fuglar, Linda. Du er så flink med heklekroken og lager utruleg mykje fint!
    Ein mester i putlearbeid er du ;) Og flotte sokkar i friske gladfarger har du strikka. Tøff hengekorg og.

    SvarSlett
  3. Helige farger på det soppfarga garnet. Fuglene ble kjempesøte, og sokka så gode ut. Men de er jo nesten for fine til å ha på beina.

    SvarSlett
  4. Herlighet -så bedårende småfugler!
    Stilige farger på de flotte sokkene :D
    Lurt med hengekorg til oppbevaring av allslags dupeditter -er jo vanskelig å finne hylleplass etterhvert ;)

    SvarSlett