Garnglede

Garnglede
Denne korga er ikkje mi, men svært inspirerande

søndag 22. februar 2015

Beæret

Fekk spørsmål om eg ville overta noko heklegarn frå ei "snelle" - og klart min nysgjerrighet takka ja til det.   Då eg pakka opp vart eg heilt stum og overvelda av gåva eg fekk overta.     Dei nydelegaste fargar i tynn hekletråd!  Fekk lyst å prøve både nupereller og hekle småting.  Skal love å visa på sikt når andre arbeid er ferdige.


Ei lue i Lanett babyull.  Denna er strikka for ei kollega.  Ho "plagdes" med slikt småtteri,  men har klart å strikka genseren til barnebarnet sitt.   Slike utfordringar likar jo eg!

Ellers er eg godt igong med eine armen til "medalje-kofta" mi.   Detta er vanskleg mønster å lære "utanboks"- så blir berre stikka på i ledige stunder heime.

  Mi svigermor døde i veka som var -  ganske uventa.  Eg får nok ikkje tid å blogge så mykje framover.                                          Fred over Else sitt minne!

3 kommentarer:

  1. Åh, såå mykje fint garn du fekk! Du får nok til mykje fint av dei nøstene :)
    Det er kjekt å hjelpa med småstrikk, fin hua du har strikka.
    Spennande med ny kofte på pinnane dine, nydeleg med rødt og kvitt!

    Så trist med svigermor di, kondolerer!

    SvarSlett
  2. Så tungt når ein av dei næraste forlet oss, Kondolera !

    SvarSlett
  3. Lekkert heklegarn! En flott gave å få tilsendt :D
    Fremdeles litt rart å ikke ha mamma her -tankene går ofte til henne for tiden, både til henne og pappa <3

    SvarSlett