Garnglede

Garnglede
Denne korga er ikkje mi, men svært inspirerande

mandag 2. februar 2015

Flettejakka ferdig

Skulle likt å visst kva Jane Moss, kaller den for på engelsk? Men, finner den ikkje under hennar navn noko stad.  Veit at den har vore i "the Knitter"-  Oppskrifta var  oversatt til norsk i "Familien" 12/2011 - uten navn.  Difor kaller eg den for flettejakka.    Strikka i Nepal frå Drops, pinnemål 5 mm.  Brukt 7-8 dager i strikking og 1 med montering.   Vart jo heilt gira på å få den ferdig.  

Siden eg strikka jakka på rundpinne, så måtte eg zikke på symaskin.  Fant ut at det enklaste var å strikke knappestolpane med 5 masker ekstra i sidene.  Då var det greit å skjule klyppekanten bakom, samtidig som det gav meir hald i kantane.

Liker den veldig godt!  Kansje litt lengre hadde vore greit?  Men,forseint nå, allikavell

Kanina eg blogga om tidlegare i vinter, er nå komen på eit dukketeppe.  Hilde, fekk det i bursdagsgåve.

5 kommentarer:

  1. Liker godt kombinasjonen med fletter og mønster. Sjølv om du kunne tenkt deg den litt sidere håper eg du får mykje glede av denne flotte jakken.

    SvarSlett
  2. En flott jakke du har strikket.

    SvarSlett
  3. For ein fart på strikkepinnane dine! Jakken var veldig fin, likte godt flettemønsteret. Jakken blir god nå når me har så kalde vinterdagar.
    Takk for fine ord på bloggen min :)

    SvarSlett
  4. Fletter er bare lekkert! Fine farger i jakken også.
    Når det gjelder lengde; det er jo en smakssak -men litt kortere modeller er jo fine i kombinasjon med skjørt også :)
    Og så tenker jeg Hilde er glad for kanin-teppet :D

    SvarSlett
  5. Sier som andre, fletter er lekkert, og det ble sannelig denne jakken også :-) dette er nok ei Linda-jakke :-) nydelig

    SvarSlett