Garnglede

Garnglede
Denne korga er ikkje mi, men svært inspirerande

onsdag 18. februar 2015

Litt til babyborndukka

Målfrid Gausel har fantastisk fine dukkekle i bøkene sine.   Alt i lilla Silja, er strikka ifrå boka "babystrikk til dukken".   Einaste forandringen eg har gjordt er å sy på blonde nederst på seleskjørtet. Då ruller ikkje skjørtekanten så lett opp.

I boka der pulsvantane var (forrige blogg) - så kom eg til å sjå på denna lua.  Strikka i Hverdags frå "dsa".

OG NÅ - har eg endeleg funne rette fargen til "bomkjøpet" tidlegare i vinter. Mørk roserød/ Hjerte - vil passa godt til ferskenfargen eller elfenbenfargen.   Hillesvåg hadde 20 % på koftegarn i forrige veke.  

3 kommentarer:

  1. Det var eit nydeleg sett til dokka, og blonden var prikken over ien! Ofte er det problem med kanten som ruller opp, dette var lurt!
    Og så herleg garn! Eg har Hjerte i lageret mitt, men har ikkje prøvd det ennå.

    SvarSlett
  2. Kjempesøte dukkeklær, og du, Hjertegarn, det har faktisk jeg også liggende, kan man bruk det til koftegarn ja...hmm, har jeg aldri tenkt på. Uff, jeg har så lett for å "henge meg fast" på en måte, har strikket vanter i dette garnet, men selvsagt, kan jo brukes til annet også - takk for inspirasjon kjære Linda :) nydelige farver på garnet ditt, herlig! Ha en fin søndag

    SvarSlett
  3. Skjønne dukkeklær!
    Hifagarn er supert å strikke med!

    SvarSlett