Garnglede

Garnglede
Denne korga er ikkje mi, men svært inspirerande

torsdag 5. februar 2015

Digital kjøkenvekt ---

det er eit bra hjelpemiddel, når ein lure på om da er nok garn til andre sokk!!!    Og her har eg 6 gram å gå på!!   Starta med friskt mot på Regia nøstet med heile 150 gram (julegåve)  -   og mønsteret eg vann i Rigmor's blogg. (Sokkemønster, "Fallende løv" av Klara Haugen)   Desse sokkane blir longe på skaftet, men nå veit eg at det blir nok altså ---  puh!
Flotte fargar som passar godt til mønsteret.

Sjå kva naturen har lagd då --  heilt uten påverknad frå meg.   Fint å ha kamera med på tur, for detta blir eg glad av å sjå.


Ein liten mansjett som eg skal feste rundt sjal.   Var egentlig tenkt til sokkar i dobbeltstrikk, men fant fort ut at detta gadd eg rett og slett ikkje!  Alt for mykje arbeid, der det er lett å gjere feil.  Greit å øve på teknikken i blant, men der eg treng to like sokkar, så melder i alle fall eg pass.   Desse ville blitt for små og, så då så!

1 kommentar:

  1. Du e så kreativ du, lurt med den til sjal, og dette Regiagarnet har jeg aldri sett i disse nydelige fargene, helt skjønn :-) tror jeg må Google se om jeg finner, disse fargene ble jeg helt betatt av :-)

    SvarSlett