Garnglede

Garnglede
Denne korga er ikkje mi, men svært inspirerande

onsdag 26. august 2015

Chunky summer, blei for kort!

Åååå, etter strev med å få fine fellingar i halvpatent, samt forstå oppskrift, så vart toppen for kort for meg! Fant denne i Kreativ Strikk 3/2015. Designa av Lana Grossa.

 
Eg har brukt båndgarn (bomull/acryl), casey print, som eg fant på tilbød Skudeneshavn i sommar.  Handlehuset. Har ennå nesten 4 nøster att av 8 - så nå lure eg på å strikka skjørt på? ? ? Eller bare lage ein anna topp til meg? Fin passformen i denne, men har ikkje nok garn til ny. Halvpatent, krever litt garn!

1 kommentar:

  1. Så dumt at den ikkje passer, kanskje du kan strikka eller hekla ei bord nede.Toppen var veldig fin!
    I dag fekk eg brev i postkassen, tusen takk! God helg!

    SvarSlett