Garnglede

Garnglede
Denne korga er ikkje mi, men svært inspirerande

tirsdag 6. januar 2015

Fredsvotten frå Selbu

Før Jul, handla eg litt gåver på nett.   Deriblandt strikkekit frå Selbu Husflid (garn og mønster i ein pk.) Ser dei har tilbodet ennå der;  http://www.selbuhusflid.no/h%C3%A5ndstrikk/s-1-detail.html
     Noko som var fint, var historia bak fredsvotten - lagt med i pakken.   Gav meg ein vekkar - me har det godt i våre dagar!    Hjarte innstrikka i kvar vott til minne om Helge Morset.  Som med berre ein arm, hjalp mongen funskjonshemma ungdom - etter krigen.


 Av min kjære mann, fekk eg Kofteboka til Jul.  Heilt tilfeldig at han kjøpte den - visste det var ei bok eg ynskja meg, men ikkje at det var akkurat denna.  Pengar til garn,fekk eg og.  Så nå har eg planar om å strikke denna kofta:
Medalje
 Liker mongen av koftene i boka -   fryd for auger å bla igjennom.   Du verden for ein strikkearv som blir tatt vare på!  

3 kommentarer:

  1. Så heldig du var som fekk Kofteboka, den står på ønskelista her og ;)
    Vottane er fine, kjekt når det knytta seg historie til mønsteret.
    Bloggen din er blitt heimsleg nå når strikkekorga er på plass. Kjekt du starter på an igjen!

    SvarSlett
  2. Denne boken ligger fremme her også - pluss ei anna. Familien kommer også med ei koftebok/hefte nå. Selv holder jeg på med Bjørk, mye mønster, gøy å strikke. Skal lag ei til meg selv etterpå, men holder også på med lue og vanter her - vel, det blri da :) så kos å se deg Linda, trønderklem på vei :)

    SvarSlett
  3. Kofteboken er v e l d i g kjekk å bla i :)
    Søtt med hjertemotiv i håndflaten på Fredsvotten!

    SvarSlett