Garnglede

Garnglede
Denne korga er ikkje mi, men svært inspirerande

tirsdag 8. september 2015

Søte nok, men ikkje heilt etter oppskrifta

Irriterende når eg får oppdrag, og då ikkje klare gjerne som eg skal!!!  Får skulde på lite blekk i printeren og at eg då berre tok ut teksten på desse vintage babysokkane. Difor fekk dei rillestrikka fot og ikkje glattstrikk. Såg på bildet på fb, etterpå -at dette utgjere ein stor forskjell på begrepet, vintage.
Men, desse er strikka slik dei skal, berre i mini alpakka.

Gammel dukke er modell.
Og veit du kva? Det ser ut til at min gamle blogg er tilbake att! Så no får denne fungera ei stund frå nettbrett og gmail-konto, inntil eg veit om http://strikkstraks.blogspot.no vil fungera normalt! 

4 kommentarer:

  1. Fine babylabbar. Du kan trøyste deg med at om dei ikkje er heilt vintage så får dei betre elastisitet med rillestrikk, og dermed betre passform.

    SvarSlett
  2. Enig med Åshild, dei sit finare på foten med rillestrikk, og fine var dei.
    Du har vore produktiv med heklekroken og i det siste, flotte tøfler du har hekla. Det blei mange par å velja i for datter di.

    SvarSlett
  3. Enig med Åshild, dei sit finare på foten med rillestrikk, og fine var dei.
    Du har vore produktiv med heklekroken og i det siste, flotte tøfler du har hekla. Det blei mange par å velja i for datter di.

    SvarSlett