Garnglede

Garnglede
Denne korga er ikkje mi, men svært inspirerande

søndag 11. januar 2015

Surr i størrelsar

Jo, det går fint å rota da til for seg!  Men, hell i uhell - så blei det flaks allikavell !   Skulle strikka ein tunika til barnebarn som snart blir 5 år.   Valgte modellen Daisy Tunika i frå boka "flere favorittar fra Pickles".
  Veldig greit med monge størrelsar å strikke etter, men eg burde markert den eg peika meg ut!   Etter bolen var ferdig, kom eg til å sjekka parantesrekka -  min var i str. 2-3 år og ikkje 6-7  år som eg skulle hatt.    Det greie var at, det faktisk ikkje hadde holdt med Drops merino extra fine til den største.
 God elastikk i bærestykket.

 Hilde, er blitt glad i "Karsten og Petra"- så eg får heller strikka selakjolen til henna.  Var mønster i Familien 1/15. (ikkje på kanina - den har eg improvisert.

Mykje snakk om været for tida.  Stormen "Nina", herja godt innover fjorden vår her i Kvinnherad.

3 kommentarer:

  1. Det får me seia var hell i uhell. Tunikaen var fin, bare synd det ikkje blei slik du hadde tenkt. Håper du blir fornøgd med den du har starta på nå! God søndag!

    SvarSlett
  2. Fin tunika, og du finner nok en som kan bruke den. Men dette var veldig ulikt deg. Søt kanin. Vi planlegger en vestlandstur, men vi kommer nok til å drøye det litt.

    SvarSlett
  3. Stjerne-mønsteret gjorde seg veldig godt som bærestykke på den fine kjolen!

    SvarSlett