Garnglede

Garnglede
Denne korga er ikkje mi, men svært inspirerande

torsdag 29. januar 2015

Juksa litt....

Da er vel lov eller?   .... Reint tatt så er det vel ikkje juks heller - for arbeid er det uansett.  Med fletter og fleire fargar på ein omgong!!!   Har valgt å strikke flettejakka på rundpinn (og armar), istaden for att og fram som oppskrifta tilrår. 
    Heilt gira og oppslukt av strikketøyet, er eg nå komen til mønsterborda øverst.   Så får me sjå når montering kan finna stad.  Helga blir travel med besøk og feiring av dotterdotters 5 år dag.   Jobben kaller og innimellom.   Snakker nesten om abstinens her - tji hi og fnis.  Nesten som eg kunne budd på ein plass der ingen skulle tru- og strikka uhemma......? hm...  tja ville vell ha sakna omverda då når eg tenke meg om.
De ser kansje at eg klype samen bolen.  Veldig greit å samle alle nøstene oppi - og ikkje floke seg utafor.

Godbetar i form av knappar og perler, bevilga seg frå www.perlehuset.no

Vinter er det ennå,  men den har sine pluss-sider med, må innrømma det!

3 kommentarer:

  1. Jakka di veks fort, skikkelig flittig må du vera med pinnane! Ho kjem til å verta lekker.
    Fine knapper og perler, kjekt å litt slikt i tølene.

    SvarSlett
  2. Det der er da vel ikke juks. Fint blir det og rask er du. Så mange fletter går seint for meg. Forstår godt det der med bare å strikke, men det vil vel by på vanskeligheter i lengden. Livet har heldigvis litt flere ting å by på.
    Ser du har litt mindre snø enn oss. Jeg ser fram i mot våren.

    SvarSlett
  3. Vet du dette gjør jeg også noen ganger, lar bolen bli en liten 'bag' for nøstene :-) koselig blogg Linda :-)

    SvarSlett