Garnglede

Garnglede
Denne korga er ikkje mi, men svært inspirerande

tirsdag 28. april 2015

Enda ein sommargenser

Når storesøster fekk, så måtte og lillebror få  - slik er det berre!  Og kjekt er det å strikka til barnebarna.  Mor deira er flink og flittig med strikketøyet sjølv, men som ein kjenne andre på seg sjølv;  --  er det fint å få og!  
Sjølvkomponert utgåve detta.  Byrja oppe ved kragen og auka ut til raglan.   Veldig greit å strikka perlestrikk her.  Det gjer god passform og samtidig meir hald i strukturen, også at det sleppes å klippa når ein kan strkka att og fram ved halsåpning.  Valgte å la bolen være uten, for å skape variasjon.  Garnet eg har brukt, er Elise --  frå Jàrbo, og berre 200 gram.  Icord, rundt armar og hals/krage.

Nå kan eg fortsetje med sjalet mitt- garn ankom postkassa i dag.  Kjapp og rimelig forsendelse frå
http://flamingogarn.no

Ein god lott, forlenger livet-  seies det.  Her ein dagen var det katten som fekk meg til å le. Skulle berre strekke ut på golvet litt, og der var Mindy og kneka rundt meg

Håper du tykjer det er greit med litt personlig stoff i bloggen min??   Eg sette stor pris på alle som kikke innom.  Monge takk! Anbefale å sjå innom dei andre fine bloggane og--  eg har på lista i høgre marg.   Fint å finna både av Norsk/Engelsk/Amerikansk inspirasjon.

5 kommentarer:

  1. Kjekk sommargenser du har strikka. Å tenkja ut eigne modellar er altid kjekt, vert unike plagg av slikt.
    Rask levering av garn har du og fått, godt å få fullføra sjalet slik at det ikkje vert ein UFO.
    Koselig å ha ein kosete pus i hus, vert ikkje åleine då.

    SvarSlett
    Svar
    1. Eg mislike sterkt UFO'ar i håndarbeidskorga --- så glad for at eg fann garn. Hyggelig å lesa kommentaren din --- 1000 takk!

      Slett
  2. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  3. Fine fargar i denne genseren og, klart lillebror og måtte få!
    Så bra du fann garn til sjalet ditt. Det er alltid koseleg å lesa bloggen din :)

    SvarSlett
  4. Nydelige farger!! Og flott genser :) Ble veldig fin effekt av varisjon mellom perle- og glattstrikk!

    SvarSlett