Garnglede

Garnglede
Denne korga er ikkje mi, men svært inspirerande

fredag 24. april 2015

Hit, men ikkje lengre!!!

Å finna det retta mønster og plagg å strikka av, det er nok eit kjendt fenomen.  Føler ofte at eg "ruger" lenge på nokre garnnøster!     I svigermors syskrin (som eg fekk arve) låg eit nøste med alpakkagarn.    Kva skulle eg lage utav det???    Sist helg, dukka eit mønster opp ---  som fekk lyspæra til å blinka!!    Ringsakersjal frå Telespinn -  http://www.telespinn.no/sm-ss.html  
.....   passa perfekt til både detta nøsta og dei to nøstene med paljettgarn eg hadde fått i gåve av ei venninne frå Trøndelag.

Ideen som stoppa opp litt.   Strikk  og auka opp eine nøste og så  fella ned da andra,  men da vart ikkje meir garn til siste tre masker.   Eg får søka litt på nettet etter eit nøste til frå Svarta Fåret.   Plan er enten å ha ei dobbelt trekantsjal eller brette firkanten over på midten og lage ein bolero. 

Har heldigvis funne garn hos "Flamingo" - så får det våge seg om det ikkje er samme fargenr.

4 kommentarer:

  1. Uff så irriterande! Men mønsteret blei veldig fint til det garnet. Kjempefine sjal du har strikka.
    Les ein gang at det var lurt å vega nøstene først for å sjekka om det var forskjell,
    og så begynna med det minste. Ha ei god helg!

    SvarSlett
    Svar
    1. Burde jo det, men tenkte ikke så longt. Godt eg fekk tak i, og at det er på vei. Tusen takk f kommentarartikkel, Wenche. Ønsker deg og god helg!

      Slett
    2. Huff blir litt feil fra nettbrett. Kommentarer skulle da stå i svaret mitt!

      Slett
  2. 2 fine sjal du har laga. Ofte kjekt å få nytta slike fine nøster som ligg på vent.

    Jammen bra du fekk tak i meir garn, kjedeleg når det akkurat vert litt for lite.

    SvarSlett