Garnglede

Garnglede
Denne korga er ikkje mi, men svært inspirerande

onsdag 8. april 2015

"benløse fugler"

For mange mange år siden, så var det populært å sy slike fugler til pynt.  I korte perioder har eg prøvd litt om symaskin ligger på lag med meg - noko den nok aldri blir.   Men, har altså sydd slike fugler uten å gjøre dem ferdig.      Før Påske bestilte eg 100 gram tørka lavendel hos www.arnika.no .   Eg fekk  lyst å lage lavendelposer til ullkista og garnlager, for å unngå at møllen slår seg ned.    Møllkuler lukter ikkje så godt, og dei er visstnok ikkje lov å selje her til lands lengre.     Nå kom fuglane til nytta, fylt opp og  putta inn mellom ulltøy og garn.   Tørka lavendel kan og nyttast som te, men føler det vil smake såpe.....   Nokon som kan overbevise meg om det motsatte??

2 kommentarer:

  1. Lavendel lukter bedre enn møllkuler, ja, lurt å bruka fuglane til dette.

    SvarSlett
  2. Stilige lavendelposer!
    Veldig kjekt å bruke symaskin innimellom :D

    SvarSlett