Garnglede

Garnglede
Denne korga er ikkje mi, men svært inspirerande

mandag 13. april 2015

Kimono og pulsvanter med sløyfe

 Tumi (Rauma sitt garn med Ull/alpakka) har eg nå endeleg fått prøvd på pinnane.  Med nydelege lilla fargar og mønsterbok som eg vant etter innlegg i Rigmors blogg ----  ja, så har eg fått ferdig draumejakka mi.   Denne gong om lag alt etter boka.  Kun armane blei strikka rundt før raglanfelling. Litt pirk å strikke mønster att og fram --- og sy samen delar etterpå.   Men, snittet i jakka tilsa det denna gong.  Såg ikkje for meg å rundtstrikka "Kia Fair Isle Kimono" - med den delikate knappelukkinga på sida.  

 Begge mønstrane er i ei lita design bok som heiter "High society"  !   Det får duge med modellen i frå boka ---   håper eg vil kle mi utgåve??   Den skal absolutt brukas på ein kjekk "strikketur", snart!!
  

3 kommentarer:

  1. Oj oj, så flott jakke, og stilig med knapping i sida! Blir kjekt å sjå den på ;)

    SvarSlett
  2. Lekker jakke du har strikka! Den ser ut til å bli et skikkelig koseplagg. Tøffe pulsvantar du har strikka og! Må dåke kose dåke skikkelig på tur, skulle så gjerne ha vore med.

    SvarSlett
  3. En flott jakke i "dine" farger :D
    Jeg har strikket luer i Mitu, som er en tykkere variant av Tumi. Deilig garn å strikke med!
    Stilige pulsvarmere også!

    SvarSlett