Garnglede

Garnglede
Denne korga er ikkje mi, men svært inspirerande

mandag 4. mai 2015

Ballerinarumper

Det er kome ein koseleg farsott over strikkefronten ---  kappeskjørt/danseskjørt/ballerina og rumper (romper). Kjært barn har mange navn, og eg fekk lyst å strikka til vesle Hanna.    
   Fant gratis mønster hos Pickles på romper i str. 6 mnd.  http://www.pickles.no/sommer-rumper/

Men, eg gjorde jo litt om på oppskrifta då, som de ser.  Brukte 20 masker mindre rundt - og strikka inn 3 vrange omganger med ca 5 cm mellomrom.    Samt laga  smekke foran og høgare bråt mot livet.  
         Veldig greit å få ein bein volang når ein tar opp masker i både over og undermaska på rillene.  Hoppa over nedre nokon stader slik at eg fekk ca 200 m i florlett garn.  Eg brukte KidSilk/Drops i volangane, men dobbelt babygarn i sjølve skjørtet.  

       Mora kan få velge om Hanna skal ha knappar slik at det blir ein romper.  Eller berre la det være skjørt.
Irriterande at når ein strikker vridde rettmasker, så blir dei fine på rundpinne- men ikkje når ein strikke att og fram!!!!

Ei bittelita sløyfe med blank knapp får bli prikken over i'en i alt da søta! (samt ta blikket vekk frå da som irriterte meg;)

4 kommentarer:

  1. Dette var kjempefint. Du lager så mye fint. Ha en fin uke.

    SvarSlett
  2. Denne ble søt Linda. Typisk at du gjør forandringer, og typisk at de blir til det bedre.

    SvarSlett
  3. Herleg skjørt eller rumpers :) Det er ikkje lett å strikka vridde vrange, det kan eg skriva under på!!

    SvarSlett
  4. Veldig fin omgjøring av mønsteret!

    SvarSlett