Garnglede

Garnglede
Denne korga er ikkje mi, men svært inspirerande

onsdag 6. mai 2015

Høner er vell allright??

-- året rundt, meiner eg??  Ikkje berre til Påskepynt!!   Kjøpte "kit" frå VikingGarn på turen til Rogaland, i april.  Betalte ein 100-lapp for 4 nøster med Naturgarn (grønt) og mønster til desse sitjeunderlaga.         Veldig greit å drasse med seg i hagen til ein passande sitjeplass i solkroken.
Grøn høne = Naturgarn,  Rosa= Eskimo      - og ja, gjorde ein liten endring her og eg.  Ville ha hønene litt runda i kantane, difor la eg opp ferre masker og auka  heller ut i kantane eit stykke- til eg fekk maskeantallet som matcha mønster.

Som takk for hyggelege kommentarar og rosande ord i bloggen min, så får de sjå ei grein av morelltreet vårt.  Eit syn mot kraftig blå himmel i går kveld!

3 kommentarer:

  1. Dette var flotte sitjeunderlag, viktig å sitja godt og varmt!
    Mrelletreet er berre vakkert, håper de og får god frukt til hausten.

    SvarSlett
  2. Fine høner som vil varma godt i stumpen ;) Det blei nokre kupp på turen vår.
    Nydeleg blomstring hjå deg, våren er flott!

    SvarSlett
  3. Artige høne-sitteunderlag!
    Flott blomstring på treet ditt. Kan kanskje begynne å glede meg til du har høstet bær ;)

    SvarSlett