Garnglede

Garnglede
Denne korga er ikkje mi, men svært inspirerande

mandag 11. mai 2015

Minnerik helg

Toppa med årets overraskelse!      Fredag ble det long kjøring til Moi. Yngsteson var ferdig på Lundheim Folkehøgskule og oss foreldre var bedt til avslutningsfest, laurdagen.    Fant nokre godbetar av garn på Moi.  

Jakkemønsteret kosta 10 kr og er lagd for garnet Miranda (bomull/lin)-  det må bli ei sommerjakke, tenker eg.

Etter avslutningsfesten, kjørte me til Randaberg.  Der hoppa eg av og fekk  være med på 50 års feiring av to spreke damer- på Tungenes fyr.  


Ein fransk kunstnar har mala vår kystkultur med humørfylt snert. Ute i den kalde nordavind,stod fleire vindmøller/fyrtårn som kunstnaren hadde lagd.


Fekk med ein bit av kveldssola.



På heimtur,måtte eg innom Stord -  der låg denne staselege skuta ved hamn. Flott syn!!

Vell heime, satt nokre "luringar" og venta med ei stor gåve til meg.   Dei hadde funne på å rive ned kjøkeninnredninga vår- og fiksa opp med nytt.   Heile helga jobba små og store på spreng for å rekke ferdigstilling til mor kom heim.  Eg hadde ingen aning i da heila, så overraskelsen vart stor, ja!!

2 kommentarer:

  1. Dei har jobba godt når dei fekk det ferdig på ei helg, snill familie som stiller opp! Kjempefint kjøkken du fekk, tenker overraskelsen var stor!

    SvarSlett
  2. Det var jammen meg en innholdsrik helg!!
    Og d e t flotte kjøkkenet, da!!! Heldige deg :D

    SvarSlett