Garnglede

Garnglede
Denne korga er ikkje mi, men svært inspirerande

lørdag 30. mai 2015

Innvikla mønster

Mykje strev for å få denne sommerjakka ferdig.   Si sommaren venter på seg, så får den ligga i skapet litt.   Kunne nesten ha strikka kofte med to fargar på same tida som eg brukte på dette holmønsteret.  Da var så lett å strikka feil -  kom ikkje inn i mønsteret før siste arm!!!  Grrrr....   På toppen av det heile vart armane for store i armkuppel og her måtte det tas opp nokre gonger og ordnast på.  Får håpa at etter ein pause frå synsvinkelen, så kan eg ta den på ein gong uti juni.  Fine knappar har nå jakka fått, er fornøgd med dei i da minsta!
                 (sorry, for syteblogg i dag --- må ta med det som ikkje går så bra og?? Lære av feila mine og ta fatt på kjekke oppgåver)
fargen lyger på foto-  den er meir lys mosegrøn enn grå. (sjå nederste foto)


Mønsteret gis vekk til første interiserte -- kjem aldri til å strikka da meir!!!!

6 kommentarer:

  1. Hei Linda

    Jakka ble aldeles nydelig. Mønsteret er veldig pent, men jeg ser jo at det går på kryss og tvers....

    SvarSlett
    Svar
    1. Takker for det. Jo, den er fin - men, som du påpeiker det går virkleg på kryss og tvers. Også på baksida, skulle det felles ene eller andre vegen. Plunder som eg ikkje kan lika. Det kunne lett blitt en ufo eller rekt opp, detta arbeidet.

      Slett
  2. Resultatet blei flott, men ser det er eit innvikla mønster. Kjekt med ein utfordring av og til, og veldig godt når jobben er gjort. Jakken blei nydeleg!

    SvarSlett
  3. Interessert!😃 Jeg kunne tenke meg å prøve😃
    Hilsen Karen

    SvarSlett
    Svar
    1. Då vil eg senda mønsteret til deg -- men, må ha ei adresse. Vil du oppgi den i e-posten min: linda.tvedt@knett.no

      Slett
  4. Lekkert, lekkert hullmønster!!!
    Tenker du får mye glede av denne fine jakken :D

    SvarSlett