Garnglede

Garnglede
Denne korga er ikkje mi, men svært inspirerande

søndag 7. juni 2015

Vikingugla-sokker

Har lenge hatt mønsteret liggande på vent.  Og endelig tatt meg tid å strikka desse flotte sokkane Hilde Fjellberg Aas har laga mønster på.  Hilde, har si eiga bloggside - og verdt å sjå innom den---alt det fine ho strikker. http://hilde-aas.blogspot.no/
Strikka dei i Fabel frå Drops og pinnemål 2,5 mm.   Her måtte det leggast merke over linje for linje -  ingen mønsterpinne var lik.   Men, nokre utfordringar må eg tildele meg.

Kunne tenkt meg desse sjølv.  Men, har ein plan om å gje dei i gåve.  Veldig greit å ha noko personleg å kome med- sjølvsagt viss rette dame liker slikt håndarbeid då???  Det er blitt meir og meir viktig for meg - å legge litt "hjerte i gåver"!

Desse pannebanda (Josefine) var kjekke og kjappe å strikka.  Har laga tre slike i bomull - den siste veka. Tildagarn med glitter, er superdupert bomull/acrylgarn nå til sommarbruk.   Dukka Elisabeth, fekk være modellen min.  Ho har på seg en 29 år gamal Per Spook -som de ser.

Petunia, trives under tak heldigvis.  Det er mykje kaldt regn for tida.  Ingen sommervarme til å være uti juni.

2 kommentarer:

  1. Samme været der som her - koselig blogg å lese Linda, og kjekke fine strømper :)

    SvarSlett
  2. Tidkrevende sokkemønster, men så blir det jammen meg fine sokker!!
    Søte pannebånd. Av og til kjekt med en liten oppmerksomhetsgave som ikke tar for lang tid å lage til :D
    Når det gjelder hagearbeid -hos meg går det mest i sneglekrig for tiden, og oppspiste blomster... hehehe

    SvarSlett