Garnglede

Garnglede
Denne korga er ikkje mi, men svært inspirerande

søndag 15. mars 2015

Fortsatt med "Hjerte"

Familien kom med ei oppskrift på skjønn jakke (nr 6/2015) Likna på "Nancy".   Då eg hadde litt igjen av garn frå kofta mi, så dura eg likså godt igong med jakke til vesle Hanna.    Ho blir ett år til hausten- og eg reknar med jakka vil passe henne då.     Hjertegarn frå Hifa, er godt å strikka med.   Det er superwash og har strikkefasthet 2,5 - 3 mm.          Jakka skulle hatt lus, men eg liker ikkje å strikka det.   Difor hullmønster!   Har og skifta om litt på fargane, samt brodert kryssa i åttebladrosene.    Holdt akkurat med den resten garn eg hadde av elfenbeinsfarga (fersken) .
*Ein vri til;  hekla kantar med lilla*    Håper ikkje storesøstera ser bakpå knappane --  det er Hello Kitty-motiv der.  Passa ikkje så godt med raudt på teikningane, så difor knappar med baksida opp. " Man tar hva man har"!

Har vore mykje ute i dag ---   det er blitt så vårleg.
Fotografert med nytt nettbrett -  der krokusener finast i hagen vår.
 

3 kommentarer:

  1. Så koselig og fin jakke du har strikket til jenta :) kjempefine farver! Så flott krokusen din er Linda, heldige du :)

    SvarSlett
  2. Jakken var veldig fin, og så bra å få brukt opp restegarn til fine plagg!
    Det er så herleg når vårblomane kikker fram, våren må nytast ;)

    SvarSlett
  3. En skjønn jakke i herlige farger!

    SvarSlett