Garnglede

Garnglede
Denne korga er ikkje mi, men svært inspirerande

tirsdag 17. mars 2015

Katteluer

På dagstur til "Haugalandet" - sist laurdag---   snopa eg med meg nokre blader med håndarbeid.   Deribland franske Marie Claire Idees.   Forstår ikkje det gran fransk, men syntes kattelua inni heftet var utrulig søt.    Så eg fann fram Misty (babyalpakka) og rundpinne 5 mm --  samt nokre betar med tricot-stoff og knappar.  Kopi etter foto, med andre ord.   No er desse luene sikkert for store til Hilde og Hanna,- men da kjem nok ein vinter att.   Eg har tenkt å fora luene med tricot eller ei tynn bomullslue. 

Nå må eg absolutt tenke på å slutte med sjølvstrikk--  kista er full.  Denna pilekista er luftig og grei til oppbevaring av ulltøy.  No skal eg berre få tak i lavendel - for det er blitt meg fortalt at møll liker ikkje lukta av den blomsten.  Best å være på sikra sida!!     

3 kommentarer:

  1. Det blei rektig søte huer til jentene :)
    Det er reine skattekista du har med alt ulltøyet i, lavendel høyres bra ut.

    SvarSlett
  2. Herlig lue! Ja, jeg leste nettopp at møllen er på full fart inn i de norske hjem da møllkuler er forbudt her i landet….. må nok skaffe en masse lavendel og sy små lavendelposer…. ha en fin torsdag hos deg, Happy Knitting!

    SvarSlett
  3. Må kanskje sy meg noen lavendelposer å putte i garnlageret mitt?
    For ferdige arbeider har jeg ikke så mye liggende av ;)

    SvarSlett